duminică , 11 decembrie 2016 - 2:16

ANAF, decizie fără precedent!

Media One Ploiești a câștigat licitația organizată de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) pentru distribuirea, în cadrul unei campanii publicitare care să indice măsurile luate împotriva corupției, semne de carte, căni, brelocuri, precum și să transmită prin presă mesaje sobre, interpretate la TV de actori, pentru a diminua percepția negativă a populației cu privire la nivelul corupției în rândul personalului instituției.

Contractul a fost estimat la aproape 640.000 de lei, fără TVA, și a fost atribuit pentru suma de 415.000 lei, fără TVA.

La licitație au mai depus oferte Godmother (subcontractant Telekom Romania Communication), Media Consulta International și asocierile formate din Mercury 360 Communications și Mercury Research (subcontractant Baroc Advertising), respectiv Divergent Solutions și New Promo Mod.

Media One va furniza ANAF servicii de creație, producție și distribuție de materiale promoționale, de informare și de produse media (spoturi TV și radio), precum și spații media și de evaluare calitativă (sondaj) privind campania de conștientizare a corupției în cadrul instituției.

Cu o durată de 6 luni, contractul este finanțat cu fonduri externe nerambursabile, asigurate prin Mecanismul financiar norvegian 2009 – 2014 și este parte a proiectului “Creșterea integrității în cadrul ANAF prin cooperarea instituțională și consolidarea capacităților”.

Potrivit documentației licitației, câștigătorul licitației va realiza, printre altele, un număr de 1.000 de pachete promoționale care vor conține, fiecare, o cană/termos, o baterie externă portabilă, un breloc, un suport de pahare și o pungă.

De asemenea, vor fi distribuite 25.000 de fluturași sub forma unui semn de carte.

ANAF a solicitat prin caietul de sarcini ca spotul TV pentru campania publicitară să fie reprezentativ, să reflecte ideea de corupție activă, dar și de corupție pasivă (darea și luarea de mită) și să se adreseze atât contribuabililor, cât și angajaților ANAF prin mesaje de combatere a acestui fenomen.

„Punerea în scenă a poveștii se va face de către actori (nu sunt acceptate variante desenate), păstrându-se un caracter sobru”, se arată în caietul de sarcini al licitației.

Sursa Profit .ro

loading...

Citește și

Ce afacerist român poate FALIMENTA o ţară întreagă!

Trei companii care fac parte din Pan African Minerals Group, controlat de milionarul român Frank …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza.