vineri , 9 decembrie 2016 - 3:52

Bă, Daea, cred că ai călcat într-un păcat, cu ”c”

claudiu_mateiUn așa zis jurnalist, care n-a scris în viața lui decât note de plată la bodega pe care o deținea la Turceni, a devenit ”Crucișătorul” presei locale. Pe bani de la un ONG finanțat de Soros, ăl care a fost scos cu șuturi în cur din birourile Antena 1 Tg-Jiu pentru că a fost un excelent manager, gen analfabet funcțional (sic!), scrie că ziariștii din Gorj s-au compromis definitiv atunci când au cerșit și au primit locuințe ANL de la municipalitate, unii dintre ei se află sub influența directă a unor politicieni cu reputația pătată, iar patronii de presă își alimentează trusturile din bani publici.

Unii s-au întrebat dacă Daea are legitimitate să scrie aceste chestiuni, sau dacă proiectul finanțat de oengiștii lui Soros pentru a intimida jurnaliștii locali poate fi considerat ”raport de monitorizare”. Nu, Daea nu este îndreptățit să ridice el, tocmai el, semne de întrebare cu privire la integritatea jurnaliștilor gorjeni.

Daea a fost director de facto la Antena 1 Tg-Jiu pentru că politica editorială a postului o dictau liderii locali ai partidului lui Voiculescu, indiferent că s-a numit PUR sau PC. Acest lucru îl știu toți cei care au lucrat acolo. Deci, Daea s-a aflat tot timpul sub influență politică. Exact în perioada în care era director de televiziune conducea filiala PC de la Turceni, era consilier local și a candidat la primărie, deci el însuși era un politruc infiltrat în presă la modul cel mai jegos cu putință. Și Daea a cerșit locuință ANL și a deținut una, până și-a construit casă la Turcinești. Și Daea a avut contracte cu instituții publice, adică doar 73.000 de lei de la CEO și alte zeci de mii de la consiliul județean pe o firmă care vindea țuică într-o bodegă cu pretenții de bar, chiar în curtea casei de la Turceni a oengistului cu blazon. Ba mai mult, pe asociația furajată acum cu bani de la ”copiii” lui Soros a primit sponsorizări de la același CEO. Concret, Daea vinde acum, pe aceeași asociație, flatulații cu pretenții de monitorizări.

Bă, Daea, vezi că ai călcat într-un căcat și puteeeeee…


loading...

Citește și

claudiu_matei

Pe cine trimitem în Parlament?

Ultima săptămână de vânzoleală electorală. E ultima săptămână în care-i mai întâlniți pe candidații pentru …

6 comentarii

  1. Dati-i o dictare de calasa a patra si o sa va lamuriti in privinta lui Daea.A se vedea cate contracte Antena 1 Tg-Jiu poarta semnatura distinsului.Crede cineva ca publicitatea cadea din cer?

  2. Pacatu’ care puteeee poarta un nume : Claudiu Matei !

  3. Dar dumneata ,domnule Claudiu Matei , ai primit ceva ? Ce este rau in publica o lista cu ziaristii corupti din presa locala , si de ce pentru asta faci atac la persoana ? Probabil ca musca este prea mare pe caciula dumitale . Eu vreau sa stiu daca acea lista este adevarata sau nu , ca sa inteleg de ce in Gorj este criticata mai tot timpul opozitia .

  4. Păcatele lui Daea ăsta nu anulează deloc realitatea care nu-i prea departe. Expunerea lor, fix când a călcat pe ceva( sau cineva) urât mirositor, este doar o încercare, evident interesată, de abatere a atenției. Cât despre afaceri și contracte este bine că ni le aduceți la cunoștință, să știm și noi, plebeii, care-s ,,motoarele” acțiunilor unor ziariști. Mizez pe profesionalismul și onestitatea matale să aflu și despre alții. Sunt sigur că în următorul număr vei publica contractele cu CEO sau instituții publice ale firmei sau firmelor patronului de la ,,Domino”; că așa-s deontologii! Sper să nu mă dezamăgești și să fii tot…o d’aea!

  5. Monitorul Turceni , cine il redacteaza !? Cat costa ? …Ah….trebui scris de cinva ! Nu !? Cu dreptatea si ” cinstea” , inainte !

  6. Ma,aici are dreptate daea,Aproape toti asa zisii ziaristi de la Gorj au primit ANL si terenuri in preajba!de la taticul lor circiumaru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza.