luni , 20 noiembrie 2017 - 13:45

De ce te dor umerii


Umerii sunt o articulație complexă, mobilă, alcătuită din oase, ligamente și tendoane. Traumatismele, dar nu numai, pot duce la apariția durerii. Sunt foarte mulți oameni care se confruntă cu durere de umeri, iar principala cauză este postura incorectă.

Cauzele durerii de umeri
Postura incorectă poate cauza un dezechilibru muscular al forței și tensiunii, care se întinde și care cauzează presiune, provocând apariția inflamației și, implicit, a durerii.
Oamenii care stau mult timp pe scaun sau în picioare suferă de dureri de umeri, dar și cei care duc în spate rucsace grele, pe care le pun numai pe o parte (este pusă mult mai multă presiune numai pe partea dreaptă/stângă a umărului).
Chiar și statul la volan sau pe canapea poate provoca o durere supărătoare de umăr sau gât. În plus, cel care amplifică durerea este stresul. Dacă și tu suferi de dureri de umeri, este important să adopți o poziție corectă, stând dreaptă, pentru a nu mai pune presiune asupra umerilor.
De asemenea, de multe ori în umăr se manifestă dureri cu origini în alte organe ca inima (infarct miocardic), pancreas (umărul stâng), afecțiuni ale colecistului (umărul drept).

Cum poți combate durerea de umeri
Cel mai bun lucru pe care-l poți face este să începi un atrenament fizic. Sportul este foarte eficient în acest caz. Alergatul, înotul, exercițiile care solicită mușchii corpului sunt foarte bune, ameliorând durerea. Este foarte importantă mișcarea.
În plus, masajul este un alt tratament alternativ, foarte eficient pentru combaterea durerii de umeri și gât sau spate. Prin masaj sunt detensionați mușchii, iar stresul este redus. În funcție de intensitatea durerii, apelează la un masaj.

Alte modalități prin care poți combate durerea de umeri (ușoară) sunt:
– Un duș cu apă caldă, nu fierbinte. Apa caldă ajută mușchii să se relaxeze.
– Suplimente cu magneziu. Dezechilibrele alimentare pot provoca carențe de vitamine șo minerale. Magneziul este cel mai important mineral pentru mușchi și nervi, ceea ce înseamnă că lipsa lui în organism poate cauza durere de umeri și de spate. Alimentele care conțin magneziu sunt: spanac, nuci, migdale, fasole, soia, avocado și banane.

sursa: clickpentrufemei.ro

loading...
Loading...

Citește și

Ce pericole ascund odorizantele de mașină

Un miros plăcut și proaspăt la bord oferă o călătorie relaxantă. Puțini știu însă că …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza.