Primărie din Gorj angajează secretar

Primaria-Branesti

Primăria Brănești organizează concurs pentru ocuparea postului de secretar al comunei. Candidații trebuie să dețină studii universitare de licență, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; studii de master sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii. Se cere vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani. Concursul va fi organizat pe data de 12 septembrie, ora 10:00, la sediul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici. Data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

loading...
Loading...

Citește și

Încă o zi liberă de la stat în perioada următoare!

Conform unei propuneri legislative, care a trecut ieri de Senat, Vinerea Mare este sărbătoare legală …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *