Vezi ce se întâmplă cu Banca Transilvania din Târgu Jiu!

banca-translivania

În loc de galben și negru, pe același scut păstrat ca element grafic vor fi prezente culorile galben, roșu și albastru. Redesenarea siglei este principala schimbare în rebrandingul Băncii Transilvania.  

bt-sigle

Sloganul „Banca oamenilor întreprinzători” și „Zânul”, personajul folosit în majoritatea reclamelor instituției financiare, au scăpat neatinși de noua identitate de brand. Instituția arată, într-un comunicat, că noul limbaj vizual este parte din noua identitate de brand “care exprimă ideea de România, modernitate, respect și energie, valori cu care BT se identifică”, scrie profit.ro. Acesta este cel de-al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003. Elementele puternice, despre care specialiștii instituției au considerat că au adus pana acum “vizibilitate, favorabilitate și simpatie”, au rămas neatinse: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT și “Zânul”, personaj al cărui scop este să ofere comunicării băncii „unicitate și un mod prietenos de a transmite informații”. Potrivit reprezentanților băncii, BT rămâne, ca poziționare, “Banca Oamenilor Intreprinzători”, în condițiile în care, potrivit sondajelor, unu din trei antreprenori care încep o afacere aleg BT.




loading...
Loading...

Citește și

Încă un PROIECT IMPORTANT bifat de soția unui târgujian! Ce sumă COLOSALĂ va câștiga din toamnă!

Soția unui cunoscut târgujian a mai bifat încă un proiect important în cariera sa. Pe …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.