duminică , 26 ianuarie 2020 - 10:17

10 alimente din frigiderul tău pe care nutriţioniştii îţi recomandă să le arunci imediat

sanatate

Dacă pentru tine frigiderul este un cufăr plin de comori menite să te răsfeţe, s-ar putea să te răzgândeşti după ce citeşte articolul acesta. Vezi ce-ţi recomanda nutriţioniştii să arunci dacă vrei să ai o alimentaţie sănătoasă.

1. Produsele lactate

Brânza topită, lapte, brânzeturi – toate joacă un rol important în dieta datorită conţinutului de calciu. Dar dacă e să ţii cont de Studiul China, efectuat de doctorul T. Colin Campbell, produsele lactate slăbesc oasele şi hormonii pe care îi conţin favorizează apariţia cancerului, în special la femei.
În plus, foarte mulţi oameni au intoleranţă la lactoză, ceea ce dovedeşte clar că lactatele nu sunt chiar cea mai bună alegere. Nutriţioniştii recomandă să le înlocuieşti cu lapte de migdale sau cel de nucă de cocos.

2. Ouăle din comerţ

Dacă nu ai o sursă de ouă bio, mai bine nu te atingi de cele de pe rafturile magazinelor. Nu doar că îşi petrec mult timp acolo, dar conţin antibiotice, hormoni, pesticide şi bacterii. Salmonella este doar un exemplu. Dacă nu vrei să le excluzi din alimentaţia ta (ceea ce e foarte bine), caută să le cumperi de la producătorii locali.

3. Maioneza

Maioneza conţine frecvent ulei de soia, care de foarte multe ori provine din boabele de soia modificate genetic. În Statele Unite, cel puţin, 87% din producţia de soia este modificată genetic. În plus, maioneza este foarte grasă şi… chiar arată rău. De ce ai vrea să pui aşa ceva în gură? Înlocuieşte-o cu un muştar organic fără zahăr.

4. Ketchup-ul

Nu există frigider care să nu aibă şi o sticlă de ketchup. Foarte rău. Acesta conţine fructoza din sirop de porumb, care este foarte greu de procesat de către ficat. Aşa că da naştere la multiple probleme de sănătate, printre care steatoza hepatica (ficat gras), trigliceride ridicate şi dezechilibre ale apetitului. Mai rău de atât, consumul mare de fructoza este asociat cu apariţia diabetului de tip 2 şi a sindromul metabolic (toleranta scăzută la glucoză, dislipidemie, hipertensiune arterială, obezitate şi hiperinsulinemie).

5. Untul şi margarina

Margarina conţine grăsimi trans şi alte chimicale pe care nutriţioniştii te îndeamnă să le eviţi cu orice preţ. Untul este bogat în grăsimi animale saturate care sunt de fapt grăsimi în stare pură şi care îţi afectează sănătatea inimii. Împreună contribuie la un exces de calorii şi de grăsimi de care corpul tău chiar nu are nevoie.

6. Dressinguri de salate

Oricât de mult îţi uşurează muncă, cel mai bine este să nu le foloseşti. Conţin lactate, produse chimice, conservanţi, fructoza din sirop de porumb, zahăr şi ingrediente modificate genetic, cum ar fi uleiul de soia. Îţi recomandăm un dressing la fel de gustos, dar mult mai prietenos cu organismul: amesteci oţet din cidru de mere organic, o cantitate mică din ulei de măsline extravirgin şi ierburi sau condimente. Delicios!

7. Iaurtul

Cei mai mulţi oameni au impresia că iaurtul este excelent pentru sănătate deoarece conţine probiotice. Adevărat. Însă pe lângă aceste bacterii prietenoase, acesta mai conţine şi lactoză, cazeină şi toate celelalte componente lactate. Iar dacă vorbim de un iaurt cu fructe, lucrurile stau şi mai rău. Cel mai bine caută un iaurt cât mai natural şi adaugă-i tu puţină miere şi fructele preferate. Vei avea parte de un deliciu.

8. Tofu

Pentru oamenii care încă sunt de părere că soia este o alternativă sănătoasă pentru carne, tofu este o alegere perfectă. Din păcate, soia este periculoasă. Încearcă să-ţi faci plinul de proteine din alte alimente.

9. Sucurile

Nu există nici măcar un singur lucru bun la sucuri. Sunt încărcate de chimicale şi cu îndulcitori naturali, care sunt mai periculoşi chiar decât zahărul. În plus, creează disconfort prin balonare şi creează dependentă. Încearcă să bei apă în schimb – beneficiile sunt nenumărate şi îţi vor schimba viaţa.

10. Mezelurile

Şunca, cârnaţii, salamurile şi celelalte mezeluri de la supermarket sunt deosebit de periculoase pentru sănătate. Nutriţioniştii nu le-ar mânca niciodată, mai ales că există foarte multe studii care dovedesc clar că acestea cresc cu 67% riscul de cancer pancreatic.

sursa: foodstory.rofoodstory.ro

loading...
Loading...

Citește și

Remedii naturiste pentru nas înfundat

Te numeri printre persoanele care se confruntă frecvent cu senzaţia de nas înfunda? Din cauza …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza. * Totodata site-ul www.gorj-domino.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.