BUSINESS ZONE – Diferențele dintre „public” și „privat”

Esti antreprenor si ai vrea sa iti dezvolti business-ul, astfel incat sa aiba cat mai mult succes? Iti doresti ca munca si efortul depus sa fie rasplatite pe masura? Vrei ca business-ul tau sa se bucure de mai multa vizibilitate, iar publicitatea sa, sa nu se  bazeze doar pe recomandari? Investeste in promovarea online, atat in site-ul oficial al firmei, cat si in reclamele de pe retelele de socializare, pentru ca numele afacerii tale sa devina un brand.

Pentru orice afacerist modern, exista doua concepte delimitate foarte bine, care insa, nu ar putea exista sau functiona unul fara celalalt, anume mediul public si cel privat. Precum se subintelege, cele doua se refera la unghiul din care este privita o afacere. In timp ce mediul public este punctul de vedere al clientilor, cel privat este divizat in conducere si angajati. Aceste aspecte sunt intr-o continua simbioza, care pe masura ce se dezvolta, aduc, in timp, succesul. Dezvoltarea lor se bazeaza atat pe cunostintele de marketing si inside management, dar si pe experienta celor care le implementeaza.

Mediul public

Cartea de vizita definitorie, din punctul de vedere al clientilor tai, nu este doar o hartiuta pe care le-o oferi pentru a apela la serviciile tale. Ea este imaginea de ansamblu a intreagii tale aparitii publice, ca firma. Este constituita atat din activitatile business-ului tau, cat si din imaginile publice ale acesteia, care implica reprezentantii oficiali si prezenta din mediile sociale, atat offline, cat si online. In mediul digital, s-au dezvoltat de-a lungul timpului, diverse tehnci de marketing destinate atingerii succesului intr-un timp cat mai scurt. Cu toate acestea, pentru a pastra clientii si beneficiile pe care promovarea de pe internet ti le aduce, trebuie sa iti pastrezi valorile si calitatea, astfel incat sa perseverezi continuu. Indexarea SEO, reclamele tip advertoriale si propulsarea posturilor de pe retelele de socializare sunt valabile pentru orice tip de afacere, insa daca iti doresti ceva innovator pentru business-ul tau din zona de offline, poti sa vezi tururile virtuale pentru imobiliare, foarte practice si pentru zona de turism, magazine vestimentare sau alimentare, ori afaceri tip horeca sau ballroom.

Foarte multe persoane utilizeaza din ce in ce mai mult mediul digital atunci cand doresc sa isi faca propria “cercetare” asupra produselor sau serviciilor pe care urmeaza sa le foloseasca. Nu neglija imaginea ta sau a firmei tale si ocupa-te atat de aspectul estetic al site-ului sau, cat si a functionarii platformelor (desktop si/sau mobil), fiind cat mai activ pe retelele de socializare.

Pentru ca pagina web sa fie cat mai atractiva si bine indexata, poti opta pentru includerea a cat mai multe materiale audio-vizuale si continut text, folosindu-te de beneficiile aduse prin implementarea unor tururi virtuale, adica de captarea activitatii si sucursalelor afacerii tale, intr-o constructie virtuala 3D, de tipul panoramelor 360 grade.

Mediul privat

Este foarte important ca atunci cand incepi un business sa ai alaturi oameni de incredere, pe care sa stii ca te poti baza cand ai mai multa nevoie. Pentru a realiza acest lucru, ai nevoie de timp, insa cea mai sigura modalitate este sa te bazezi pe instinct si, periodic, sa verifici spusele acestora, in mod special cand simti ca ceva nu este in regula. Aceasta “paranoia”, dozata sanatos, iti va consolida increderea in echipa, fara de care, nu poti construi un business cu un viitor stralucit.

Organizarea interna, design-ul interior si prezentarea fata de clienti sunt aspecte esentiale pe termen lung, pentru evolutia constanta a firmei tale. Ele sunt factori care stabilesc, odata cu trecerea timpului, daca eforturile depuse vor fi recompensate pe masura sau nu.

Atunci cand devii un lider, iar numarul responsabilitatilor creste exponential, ai nevoie, in primul rand, de o organizare interna foarte buna, cu remindere, si o agenda bine structurata, care sa iti cuprinda, nu doar deadline-urile, ci si desfasuratorul zilelor.

Asigura-te ca investitiile de energie, timp si bani, sunt directionate catre oportunitati si profita de fiecare ocazie pe care o ai pentru a-ti dezvolta afacerea continuu. Asuma-ti alegerile pe care le faci, avand mereu o baza solida in spatele deciziilor pe care le iei. Nu uita sa ai mereu grija la detalii, privind insa intotdeauna, imaginea de ansamblu si planul de viitor pe care il ai pregatit pentru afacerea ta.

Loading...

Citește și

Număr de URGENȚĂ pentru probleme legate de salubrizare

Serviciul Județean de Gestionare a Deșeurilor și a Activităților de Salubrizare Gorj pune la dispoziția …