CATASTROFAL pentru CEO! Problemă de SIGURANŢĂ naţională, tratată cu SPATELE de CFR Marfă!


Una dintre cele mai grave probleme cu care se confruntă Complexul Energetic Oltenia este cauzată de o altă companie de stat. Este vorba despre CFR Marfă care, în baza unui contract, primeşte lunar în jur de 2,2 milioane de euro. Mai mult, 70 la sută din veniturile CFR Marfă, sunt asigurate de producătorul de energie din Gorj. Cu toate acestea, CFR Marfă aduce prejudicii altei societăţi de stat, neonorându-şi contractul . Poate doar contractarea unui transportator privat de către CEO i-ar trezi la realitate pe cei care conduc CFR Marfă.

În ultimele şase luni, administraţia CE Oltenia a făcut demersuri pentru ca CFR Marfă să-şi remedieze problemele care dăunează grav CEO, însă administrația societății din Gorj nu a primit niciun răspuns satisfăcător. Este vorba despre infrastructura veche de peste 60 de ani şi întârzierea de zeci de ore cu care lignitul este transportat.

CFR Marfă, stat în stat

Surse din companie arată că: „Toate problemele s-au acutizat încă din toamna anului trecut. Nu se reuşea şi nu se reuşeşte nici în prezent, să se care pe calea ferată toate cantitatea de cărbune contractată de CEO din cauza unei infrastructuri în care nu s-a mai investit din 1960.De exemplu, o distanţă de 20 de km, Drăgoteşti – Turceni, este parcursă în peste 5 ore. De asemenea, Motru-Işalniţa, între 10 şi 14 ore. Este inadmisibil. Mai mult, Gara Turceni este una dintre cele mai grele şi problematice gări a Regionalei Banta-Oltenia. Este tranzitată zilnic de trenuri pentru persoane cât şi de trenuri de marfă, iar panoul de control pentru siguranţa circulaţiei este la nivelul anilor 60, în multe zeci de ani neinvestindu-se nici un leu!.Ne confruntăm cu lipsa vagoanelor, nu au vagoane. Astăzi, se aşteaptă şi 11, 12 ore să vină marfarul în punctele de încărcare Jilţ, Roşiuţa şi Lupoaia… De câte ori am contactat CFR Marfă prin scr5isori oficiale, mi s-a răspuns: „Se va analiza”, vom lua în considerare” şi aşa mai departe. Nimic serios. Aceşti timpi pierduţi, lipsa vagoanelor , sunt probleme care nu fac decât ca CEO să nu poată transporta cantitatea de cărbune de care au nevoie toate centralele companiei. Ne vom trezi într-o situaţie dezastruoasă la începutul iernii… Este o problemă de siguranţă naţională , tratată cu spatele de CFR Marfă”, au mai declarat sursele menționate.

loading...
Loading...

Citește și

Conducerea Carierei Roșiuța și liderii de sindicat nu au dat din coate pentru prezidențiale! Minerii navetiști nu au mai fost aduși duminică la schimbul I

Dacă la europarlamentare a fost ,,fierbere” la Cariera Roșiuța, directorul Constantin David aducând la serviciu …

2 comentarii

  1. Ziarist de 2 banii. Nu ai nici cea mai mica idee despre cum se face circulatia pe calea ferata. Infrastructura veche de peste 60 de ani nu are nici o legatura cu CFR Marfa. Mergi si documenteaza-te mai bine si nu mai scrie aberatii.

  2. Sefule de manevra

    Ce articol tendentios!Informatiile din articol sunt pe langa realitate!CFR Marfa onoreaza in timp util contractele mai ales din toamna 2016 incoace.Cine are oare interesul sa dea la privat contractul cu carbunele?Singurele adevaruri continute de acest „articol”sunt cele referitoare la infrastructura care se afla la pamant si la instalatiile vechi din anii 60′ care conduc invariabil la anumite intarzieri de trenuri,insa INFRASTRUCTURA NU ESTE EGAL CU CFR MARFA!Ar fi interesant de informat publicul larg cum trec trenurile privatilor cu prioritate maxima pe langa ale operatorului CFR Marfa aducand prejudicii prin intarzierea livrarii marfurilor catre clienti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza. * Totodata site-ul www.gorj-domino.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
error: