Ce conține dieta anticaniculă


Căldura excesivă poate fi extrem de greu de suportat, mai ales că de cele mai multe ori îți taie pofta de mâncare, te moleșește și-ți creează disconfort.

Alimentația este una dintre modalitățile în care îți poți păstra organismul viguros, sănătos și puternic.
Dacă pentru unele persoane reprezintă o adevărată temă de dezbatere ce pleacă de la numărul de calorii acumulate și consumate, pe perioada verii este necesar să consumi anumite produse care să te ajute să combați disconfortul termin mai ales.
În plus, este necesar să te hidratezi corespunzător, să porți haine aerisite și în culori deschise și să eviți să circuli prin oraș când soarele arde cel mai tare. Mai ales dacă faci parte din categoria persoanelor ce suferă de anumite afecțiuni cardiace precum hipertensiunea arterială.

Fibrele sunt secretul alimentației echilibrate
Fibrele consumate mai ales dimineața vor contribui într-o manieră substanțială la o bună activitate a sistemului digestiv, în felul acesta vei evita senzații neplăcute precum balonarea sau constipația. Este necesar de precizat faptul că apa este cel mai important element care contribuie la buna lor desfășurare în organismul uman.
În felul acesta un bol cu cereale integrale cu 150 de grame de iaurt, câteva fructe de pădure sau nuci, alune, migdale crude, reprezintă varianta cea mai bună pentru a-ți începe ziua plin de energie.
Cu cât alimentele consumate pe perioada caniculară sunt mai ușor de digerat cu atât digestia va fi mai ușor de realizat și senzația de disconfort creată de mâncărurile grele va dispărea.
Fibrele consumate la micul dejun vor fi suficient de sațioase astfel încât să nu fii tentat să apelezi la produs de tipul junk food.

Pepenele galben te ajută să slăbești
În cazul în care ești o persoană matinală, iar micul dejun îl servești la ora 7 dimineața, poți să mai optezi pentru o gustare până în maxim ora 12 care să fie alcătuită din fructe de sezon sau poți opta pentru un smoothie din pepene galben la care mai poți adăuga ori o banană, un măr sau o portocală.
Nu uita să te hidratezi corespunzător și să folosești o cremă cu factor de protecție ori de câte ori ieși din casă.
Pentru gustarea dintre masa de prânz și cină poți opta pentru o felie de pepene roșu sau un grepfruit.

Salata de legume, prânzul ideal
Prânzul pe timpul verii este echivalentul unei salate suculente de roșii, cu ardei gras, morcovi, ton în suc propriu sau un pește la grătar alături de câteva legume verzi precum broccoli, spanac.
Pentru a-i da gust salatei o poți aezona cu ulei de măsline, oregano, zeama de la o lămâie sau puțin oțet de mere.
De asemenea poți să variezi masa de prânz cu o porție de legume la grătar la care să consumi o limonadă cu puțin ghimbir. Acesta din urmă va accelera digestia și va avea grijă de silueta ta.
Dacă îți pregătești masa de prânz de acasă poți să optezi pentru prepararea unei supe creme sau a unui smoothie din legume la cară să adaug un pui sau pește la grătar.
Și la masa de prânz este necesar să îți amintești să consumi suficientă apă și legume cu un aport mare de apă cum sunt castraveții, dovleceii.

Cina luată devreme, secretul trupului frumos
Secretul pentru ca silueta ta să nu aibă de suferit de pe urma stilului tău alimentar și de viață este ca să ai grijă să consumi ultima masă în jurul orei 19, dar nu mai târziu de această oră. Să îți acorzi câteva minute duă servirea cinei pentru a face o mică plimbare pentru a-i da timp stomacului să efectueze digestia până te duci la culcare.
Alegerea cea mai potrivită este o supă cremă de roșii cunoscută sub numele de gazpacho care se face simplu și ușor, sau celebra salată de roșii cu brânză la care poț adăuga puțin oregano și un strop de ulei de măsline și maxim o felie de pâine integrală prăjită.
Dacă pe timpul zilei nu ai băut suficientă apă, nu exagerat mai ales seara deoarece nu te vei putea bucura de un somn odihnitor.

sursa: clicksanatate.ro

loading...
Loading...

Citește și

Vezi ce aliaţi ai în lupta cu colesterolul „rău”

Persoanele a căror alimentaţie cuprinde mai degrabă cereale integrale, fructe şi legume nu au probleme …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza. * Totodata site-ul www.gorj-domino.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.