Colocviile de critică și istorie literară ale revistei „Portal Măiastra”

Centrul Județean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale Gorj organizează joi 20 februarie 2020, la ora 11.00, la Sala de expoziții „Florin Isuf”, Colocviile de critică și istorie literară ale revistei „Portal Măiastra”.

Evenimentul, care se va desfășura în cadrul proiectului aniversar „Poetul este un rege și i se cuvine un tron” și va fi dedicat omagierii poetului și omului de cultură Gelu Birău la împlinirea unei vârste rotunde, va cuprinde printre altele lansarea nr. 1/2020 al revistei „Portal Măiastra”, lansarea unui număr special al revistei “Ceașca de cafea” închinat sărbătoritului, alocuțiuni despre opera poetică a acestuia și despre contribuția lui Gelu Birău la crearea și promovarea valorilor culturale ale Gorjului.
Sunt invitați vechii membri ai Cenaclului “Columna”, prietenii și admiratorii poetului.

Loading...

Distribuție Oltenia – acțiuni pentru prevenirea și combaterea fenomenului de racordare ilegală la rețeaua de distribuție a energiei electrice

Distribuție Oltenia a organizat un număr de 4819 acțiuni pentru prevenirea și combaterea fenomenului de …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza. * Totodata site-ul www.gorj-domino.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.