Ion Tudor, şef peste un buget URIAŞ destinat întreţinerii drumurilor naţionale!

ion-tudor2

Secţia Târgu Jiu a Drumurilor Naţionale, condusă de Ion Tudor, a primit din partea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Craiova un buget de aproape 2 milioane de euro destinat întreţinerii drumurilor naţionale pe timp de vară. Pentru atribuirea serviciilor respective va fi organizată de către Regionala de la Craiova o licitaţie, care este programată pentru data de 19 mai. Contractele respective sunt de regulă vânate de marii afacerişti care au făcut averi pe seama bugetului de stat.

Ion Tudor va avea de gestionat o situaţie dificilă, având în vedere că ultimul constructor nu s-a achitat aşa cum ar fi trebuit de sarcinile pe care le-a avut în ceea ce priveşte plombarea şi repararea tuturor drumurilor naţionale din judeţul Gorj. Potrivit Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Craiova, se urmăreşte, ca şi în ultimii ani, încheierea unui acord cadru, la fel ca în situaţia contractului pentru deszăpezire, cu o societate de profil.

Acord cadru cu un singur operator

Durata acordului cadru va fi de 24 de luni, iar contractul va fi încheiat cu un singur operator specializat în lucrări de construcţii şi amenajări. Este vorba de lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară în perioada 2015 – 2016. „Denumirea data contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă: Acord cadru pentru lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară 2015-2016 pentru drumurile din administrarea DRDP Craiova – SDN Târgu Jiu… Locul principal de prestare: Drumurile din administrarea DRDP Craiova – SDN Târgu Jiu… un singur operator. Valoarea estimată fără TVA: între 4.551.992 şi 8.693.544 RON. Frecvenţa şi valoarea contractelor ce urmează să fie atribuite: Minim 2 contracte subsecvente, câte unul pentru fiecare an (2015, respectiv 2016). Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 5.612.701 lei fără TVA…. Durata acordului cadru: 24 luni începând de la data atribuirii contractului / emiterii ordinelor de începere a serviciilor sau lucrărilor”, potrivit Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Craiova.

Licitaţii cu ţârâita pentru deszăpezire

Un buget similar a fost repartizat şi pentru lucrările de deszăpezire pe drumurile naţionale din judeţul Gorj. A fost vorba tot de un acord cadru cu un singur operator. A fost vorba de un contract de peste 8 milioane de lei care fusese încheiat cu firma Coremi Inter. Societatea nu s-a putut achita de obligaţii, iar la începutul acestei ierni s-a luat decizia rezilierii contractului. Ulterior, bugetul de deszăpezire pentru drumurile naţionale din Gorj a fost stabilit la 5 milioane de lei şi au fost organizate mai multe licitaţii de către Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Craiova, însă nu toate s-au încheiat cu succes. Acum se speră că se va reuşi încheierea unui contract cu o firmă de construcţii care să asigure derularea lucrărilor de plombare a drumurilor naţionale în parametri prevăzuţi de Compania Naţională de Drumuri Naţionale din România. Este foarte important ce se va întâmpla şi cu lucrările de întreţinere şi marcare a şoselei Transalpina, dacă vor beneficia de fonduri din bugetul comun de 2 milioane de euro sau va exista un buget separat.

loading...
Loading...

Citește și

Iată cine sunt cele trei persoane susținute de liberali pentru postul de subprefect de Gorj!

Guvernul a decis în ședința de marți, 10 decembrie a.c., schimbarea din funcția de subprefect …

Un comentariu

  1. E un dobitoc, Tudor asta! S-o lase pe doamna Luca sa conduca SDN! Lasane, lasane, nea Tudore!~

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza. * Totodata site-ul www.gorj-domino.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
error: