Mai puţine note pentru elevi

elevi-1-cmk

În curând, elevii ar putea să fie notaţi doar pentru o parte dintre materiile pe care le studiază la şcoală. Mai exact, ministerul Educaţiei vrea să renunţe la notarea unor materii precum muzica, desenul, religia şi sport, materii considerate foarte uşoare, notele obţinute de către elevi la aceste materii fiind mereu foarte mari. Reprezentanţii ministerului Educaţiei spun că astfel elevilor nu le vor mai fi mărite mediile artificial.
Această măsură ar putea fi luată chiar de anul viitor. „Noi am propus de multă vreme să se renunţe la această notare artificială şi, eventual, să se noteze cu admis/ respins, acest sistem fiind mult mai corect ţi mai aproape de adevăr. Ministerul Educaţiei vine în întâmpinarea părinţilor cu această decizie”, a declarat, la România TV, Mihaela Gună, preşedinta Federaţiei Naţionale a Asociaţiilor de Părinţi.
Elevii gorjeni nu sunt foarte încântaţi de noile propuneri ale reprezentanţilor ministerului Educaţiei. ,,Nu mi se pare corect. Acestea sunt materiile care ne ajută să ne mărim şi noi mediile. Avem destul de mult de învăţat şi nu întotdeauna reuşim să luăm note mari la  toate materiile, desenul, muzica şi religia sunt materiile mai uşoare, mai relaxante”, a spus Andreea, elevă.

loading...
Loading...

Citește și

Scutiri de impozit pentru persoanele cu handicap grav. Vezi ce beneficii ar urma să aibă

Persoanele cu handicap grav ar putea fi scutite de plata impozitului de 1% în cazul …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza. * Totodata site-ul www.gorj-domino.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
error: