Siluetă: exerciţii uşoare care ard multe calorii

exercitii

Eşti o fire comodă sau pur şi simplu nu îţi place să mergi la sala de sport? Nu trebuie să îţi mai faci griji din pricina kilogramelor în plus. Poţi slăbi rapid şi eficient făcând acasă câteva exerciţii uşoare care ard însă foarte multe calorii. Iată câteva dintre acestea:

1. Săritura în poziţie de luptător

Unul dintre cele mai uşoare exerciţii de fitness, însă foarte eficient, este săritura în poziţie de luptător. Pune piciorul stâng în fata piciorului drept şi înclină-ţi corpul uşor spre partea dreaptă. Strânge pumnul drept şi du-l uşor spre obraz şi îndoaie coatele. Păstrând această poziţie îndoaie genunchii, apoi încordează-ţi muşchii şi sari astfel de cel puţin 25 de ori.

2. Săritura cu picioarele îndepărtate

Un alt exerciţiu uşor care te va ajuta să slăbeşti rapid este săritura cu picioarele îndepărtate. Ghemuieşte-te uşor încât ambii genunchi să fie la unghiuri de 90 de grade. Întinde mâinile drept în faţă, apoi mişcă-le uşor într-un cerc complet.
Când braţele ajung din nou în poziţia de plecare, sari rapid în sus, însă păstrează poziţia îndoită şi îndepărtată a genunchilor. Repetă această săritură de cel puţin 20 de ori.
Pentru mai multă provocare, poţi ţine în mâini o minge medicinală de câteva sute de grame.

3. Săritura cangur

Inspiră-te din mişcările naturale ale animalelor şi creează-ţi propriile exerciţii de fitness. Aleargă cu genunchii ridicaţi, la fel ca un cangur. Îndoaie-ţi coatele astfel încât coatele să fie la nivelul taliei, apoi sari cu ambii genunchi îndoiţi încât aceştia să atingă mâinile. Repetă aceasta săritura de cel puţin 15 ori.
Pentru a reduce impactul cu solul încearcă să aterizezi lent, cu genunchii uşor îndoiţi.

4. Săritura cu fandare

Un alt exerciţiu uşor care te ajută să arzi multe calorii este săritura cu fandare. Du-ţi piciorul stâng în spate şi fă o fandare, ţinându-ţi genunchiul din faţă peste gleznă. Ridică-ţi braţele, apoi împinge-te în ambele picioare şi sari. Încearcă să aterizezi în fandare cu piciorul drept în spate.
Pentru a fi eficient, repetă acest exerciţiu de cel puţin 25 de ori.

sursa: studentie.ro

loading...
Loading...

Citește și

Remedii naturiste pentru nas înfundat

Te numeri printre persoanele care se confruntă frecvent cu senzaţia de nas înfunda? Din cauza …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

* Din respect pentru cititori, GorjDomino isi rezerva dreptul de a elimina comentariile injurioase la adresa persoanelor vizate in articole, si nu numai, care contin greseli gramaticale evidente, ori care ataca demnitatea tuturor celor in cauza. * Totodata site-ul www.gorj-domino.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.